Gyakori kérdések

Személyhajó

Van-e mosdó a hajón?
Személyi sérülés vagy egyéb káreset történt a hajón. Mi a teendő ilyenkor?
Van-e büfé a hajón?
Mi a különbség a települések közötti menetrendi hajó és a sétahajó között?
Hova fordulhatok, ha további kérdéseim vannak a BAHART szolgáltatásaival kapcsolatban?
Kutyát fel lehet-e vinni a hajóra?
Kerékpárt fel lehet-e vinni a hajóra?

Díjak

Hol tájékozódhatok az aktuális személyhajó és komp díjakról?

Menetrend

Hol tájékozódhatok az aktuális személyhajó és komp menetrendről?

Vitorlás

Hova fordulhatok, ha kérdéseim vannak a BAHART vitorláskikötői szolgáltatásaival kapcsolatban?

Komp

Gyakran utazom komppal. Milyen kedvezményes utazási feltételeket tudnak felkínálni?
Mennyi ideig érvényes kompra vásárolt menetjegyem?
Gyalogosan utazom a komppal, mekkora poggyászt, csomagot vihetek magammal?
Állatot fel lehet-e vinni a kompra?
A kompra történő felszállás előtt elveszítettem a menetjegyemet. Mit tehetek ebben az esetben?
Kell-e a jármű vezetőjének is menetjegyet váltani, vagy a sofőr utazása benne van a gépjármű jegy árában?
Milyen fizetési lehetőségek vannak a komp menetjegyet vásárlásra?
Van-e lehetőség utólag számlát kérni a menetjegyemről?
Mennyi idő alatt ér át a komp a két part között?
Mit történik, ha időben, még a komp indulása előtt érkezem, de megtelik a komp és nem férek fel?
Van-e mosdó a kompon?
Személyi sérülés vagy egyéb káreset történt a kompon. Mi a teendő ilyenkor?